2008-06-01

Skaka av dig dina sorger och släpp in mig.

Jag har bränt mina axlar lite i solen. För idag har det varit så varmt och somrigt och jag har sjungit och varit i Tjuvkil och på Tjörn och hemma hos farmor och farfar. Bra. Och soligt. Sommar känns det nästan som. Jag har tagit ungefär hundra bilder men de ligger fortfarande på kameran så de kommer nog snart. I förrgår var skrivargruppen i tidningen och jag var citerad och det var rätt och riktigt det som stod. Det kändes fint. Allting är så bra nu. Allt. Och skolan är snart slut och då blir det konfirmandledarjobb och hårdrocksfestival och segling och läger. Bäst blir det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du varit så nära ytterby utan att säga till mig! ajabaja! vi måste ses någon dag, kanske kommer vi hem till er på fredag?

Cicci sa...

Jag ville när vi åkte förbi, men vi had einte tid sa mamma. Komkom på fredag då blir jag glad:)