2008-09-18

I won't hold on to this

Allt är mycket just nu. Skolan jobbet livet. Inget fel. Jag gillar situationen just nu. Det är fint. Och ibland tror jag det gör mig utmattad också.

För allt är så fint och bra att jag blir alldeles matt. Men ibland blir det för mycket och då brukar små Cecilior falla ihop i små högar och sova. Det som är knepigt är att jag inte sover så bra. För det enda som inte är fint är ryggen. Den är en riktig fuling och gör ont. Och trötthet och smärta är den värsta fienden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I ettan var livet en enda stor eufori. Man fick äntligen riktiga kompisar, och trodde att det skulle vara för evigt. skolan skulle man klara ändå, man var ju duktig!
men gymnasiet bestod av ett helt nytt tankesätt och att försöka förstå det samtidigt som att leva "high life" är inté det lättaste.
Tvåan sägs vara hårdare. Det har jag inte märkt av ett dugg.
Det är däremot tryggare, man har förhoppningsvis ett mål att sträva efter och man vet mer sin plats i gymnasiets glada värld!
Dessutom sägs det att "mecken" är extra kul!
Hoppas du trivs på Lindälv!

Cicci sa...

Ja jag trivs. Trivs väldigt mycket faktiskt. Och kanske är det problemet ibland:)