2009-09-30

Blanka blad

ghostwalk
Två saker är sjukt bra idag. Jag hittade lite inspiration i hösten och jag insåg att jag kan lyssna på [ingenting]'s Tomhet, Idel Tomhet på spotify.

Jag såg ju [ingenting] på Way Out West och det var väl det bästa på festivalen nästan. Jag har tyckt om dem länge nu, lite motvilja mot att dem blivit ganska allmängiltig musik som spelas på radio finns ju i mitt huvud. Men man ska inte bli blind för att det är sjukt bra musik. Och på Way Out West stod vi bredvid deras bandfotograf som hade en stor analog mellanformat(? kan varit något annat också)kamera. Jag saknar sommar och festival och att dansa till benen inte håller längre.

Låten som var så helt fantastisk på festivalen som jag inte visste namnet på heter Blanka Blad. Den är fantastiskt vacker.

2 kommentarer:

Vilda sa...

fantastisk bild....

Cicci sa...

Dubbelexponeringar är kul:)