2009-05-31

Fiesta!

Jag är hemma från Siesta nu. Jag har inga bilder i digital format så ni får vänta tills jag framkallat min film. Men Jag kan berätta vilka spelningar som gjorde min festival:
  • Pickadoll-största överraskningen mest dans nästan och så glada bandmedlemmar.
  • Anna-Maria Espinosa- Vackert och dans såklart.
  • Anna Ternheim- Det var banne mig ännu vackrare live än på skiva. Helt underbart.
  • Anti-Flag- Åh vilket röj, vilket fint budskap och vilken glädje.
  • Placebo- Så mycket mer än att det var sjukt bra behöver jag väl inte säga.
  • Mando Diao- När man är frisk och kan dansa och hoppa är Mando så sjukt mycket bättre än när man är sjuk.
  • Frida Hyvönen- Så fantastiskt vackert bara.
  • Alesana- Mosha sig varm gav mig leriga skor resten av festivalen. Och då talar vi inte lite lera, skorna var helt lertäckta banne mig.
  • Markus Krunegård- När han sjöng "Svart är ingen färg, det är så man känner sig" eller Idioter så trodde jag att jag skulle sprängas av pepphet. Att sen en random tjej skrev "Just nu spelar M. Krunegård" på min arm med blå spritpenna var bara.... Random.
  • I Are Droid- Jag han inte se så mycket av dem men det jag såg var mysigt. Och jag gillar att det står I are t-shirt på deras bandtröja.
  • Gustav Spetz- blev vi ju lite kära i.
  • Navid Modiri och Gudarna- Hände ju lite samma sak med.
  • Jenny Wilson- Sittdansade man till och drack kaffe till.
Och ungefär det var musiken för min festival.

Inga kommentarer: