2009-05-20

Then you speak what you wanted to hear.

Jag lyssnar på Jonna Lee och på det stora hela gör den från och till lite jazziga popmusiken att jag inte dör helt.

Man får ta vad man har för att må en liten smula bättre och just nu är det musik med härlig basgång, piano, lite kör och en lite old-school röst. Sen kommer mamma hem med mjölkchoklad och det vet ju alla att det är univesalläkemedlet före alla andra. Man blir lite gladare, lite mer sockerstinn, får lite mer energi, tänker lite mindre på det som gör ont och gråter lite mindre.

Sen längtar jag till Action Action släpper sin nästa platta. Det låter som något riktigt bra är påväg. Och albumet ska vara klart nu snart nån gång. Dessutom om jag har tur så åker de på turné och kommer till Sverige eller i alla fall Europa. Jag hoppas så.

Inga kommentarer: