2009-10-12

Leave me out with the waste

Jag kan nästan inte andas för jag har så ont i mina revben. I helgen var det läger även om jag fick åka hem på lördagskvällen med feber.

I varje fall nu tänker jag säga emot alla och säga att det var sjukt värt; mysigt folk, kul (men smärtsamt) att klättra i ravin, mysigt med sånger på kvällen, golvet darrade när de utan feber dansade linedance och maten var god. Jag gillart. Extra plus är väl att Amanda påminde så mycket om bästa Linnea. Vi gillar folk som är så mysiga.

Nu är jag sjuk i vart fall, betydligt mycket mindre värt. Min pojk var här och höll mig lugn och lycklig mitt i allt det sjuka igår och inatt och jag saknar redan att ligga på hans arm. Något annat som inte har med honom och göre men som jag saknar ändå är att kunna andas ordentligt med djupa andetag.

(Varför får jag aldrig vara frisk helt och hållet?)
(Och Natalie förlåt mig för att jag inte såg)

Inga kommentarer: