2009-04-28

Everyone's at it

1151

"Det är vår i min hjärna och på pappret.
Så kommer en massa grå moln och lägger sig och trycker framför solen och i mitt huvud.

Jag lyssnar på Lily Allen just nu och väntar på antingen lite krispig kyla eller klar värme. Vad som helst går bra förutom tryckande spänningsramkallande snart-kommer-det-åska-väder. "


Just som jag skrev det här igår började åskan komma, åskan lättade trycket, slog ner ordentligt så det blev överslag hemma hos mig och strömavbrott lite varstans. Datorn var turligt nog redan urdragen, annars hade jag inte haft mycket dator kvar.

Nu sitter jag i skolan, eftersom jag glömde att vi hade sovmorgon har jag en timme utan vettig sysselsättning framför mig. Slutar nog med att jag kollar flickr för inspiration. Som vanligt.

Inga kommentarer: