2009-04-26

It's all you

Jag har randig alldeles för lång halsduk och randig långärmad killtröja och mörka smala jeans.
Jag har extra rödfärgat hår och ganska stora glasögon och väldigt blek hud.
Så har jag smala handleder och gillar obskyr popmusik och att fotografera och skriva dikter och ibland gillar jag att teckna fula människor.
Jag har snedlugg men är kanske lite för teknikintresserad och har lite för höga betyg och är lite för snabbtänkt för att det ska vara bekvämt.
Jag är naiv och blåögd och vill så gärna leva upp till förväntningar.
Jag har ont och orkar inte alltid men oftast så vill jag.
Jag tror och har ett kors runt halsen och åker på kristna läger.
Jag tänker för mycket och lyssnar inte alltid och måste kladda på lektioner för att minnas.
Sån är jag, men det är inte allt, det finns mer.
Saker jag inte orkar med mig själv och saker jag inte ser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är helt enkelt BÄST!