2009-01-20

Sökes: Stor bakeriemördare

Jag hostar och hostar och igår var vi hos läkarn för att kolla. Man ska inte hosta gult slem i en vecka. Man ska inte. Så var det lunginflammantion också enligt experten. Det var väl just det vi behövde. Jag har verkligen längtat efter lunginflammation så det verkligen rosslar i lungorna när man andas. Eller inte.

På det stora hela är det enda jag vill säga till hostan och kanske främst till bakterierna:
-Gå och dö i ett hörn där ni inte ställer till mera besvär.

Tack på förhand om någon upptäcker det här och utrotar bakterierna innan pencillinet gör det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

prova att smörja in halsen (alltså utsidan)med vitlök, det funkar alltid på mig när jag hostar slem.
men lägg på vaselin innan, annars svider det...

Cicci sa...

hmm tåls att provas