2007-12-01

Always and never

Take it back to the streets
I'll start again
I'll never look back
I'll never look back, back
How do you feel it if
you don't feel anything
Don't have a heart attack
don't have a heart attack

Jag känner för att klaga idag. Klaga riktigt rejält. För jag har ont i lederna. Det är aj i mina händer, aj i min rygg, aj i knäna och fötterna. Det är kort sagt aj överallt. Aj. Och nästa vecka börjar den värsta skolveckan någonsin. Tre prov, franska diagnos, svenska argumentation och ett ton med läxor. Jag vill inte. Men det måste gå.

Just nu håller jag på att teckna en banner till bloggen. Den blir jättefin. Jag måste bara komma på hur jag ska färglägga. Och hur jag ska beskära när jag lägger in den i datorn. En del praktiskt. Men det lär fixa sig. Så redan nästa vecka eller kanske rent utav i morgon kanske det blir en ny banner här. Eller man kanske snarare ska säga attdet blir en banner, för jag har aldrig haft någon. Men det blir nog bra. Annars kan man ju alltid byta tillbaka.

Inga kommentarer: