2008-04-02

Disconnected.


You receive what you give

And this is like nothing
I feel like shit
But at least I feel something

Is this all you're meant to be?

The marks in the pavement
You walk this route too many times
What if I changed the signs?
Would you even take notice?

You receive what you give
And this is like nothing
I feel like shit
But at least I feel something

Is this all you have to give?


Jag har fått någon slags magsjuka. Kanske nåt jag fått i mig eller kroppens pencillinprotest eller helt vanlig magsjuka. Grejen med mig är att jag spyr inte. De senaste åren har jag spytt två gånger. Båda gångerna pågrund av att jag tränat stenhårt med magen full av mat. Men nu är det såhär. Jag mår superilla. Så fort jag rör mig håller mitt maginnehåll på att komma upp. Men jag har inte spytt än.

Febern har gått upp också. Sjutit till nya rekordhöjder. Inte riktigt men efter varit in princip fberfri i några veckor är 38,5 ett defentivt nederlag. Jag vill inte vara sjuk mera. Jag höll ju på att bli frisk. Men nu när jag inte mår bra kan jag ligga och lyssna på In Flames och Håkan. Precis så mycket jag vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lägger en sval hand på din panna via webben och skickar med en kram. Krya på dig, du västkustens tappraste tjej.
/temporära stockholmstanten

Cicci sa...

Jag försöker krya på mig men det går ju lite segt tyvärr.