2008-04-20

Jag skjuter allting framför mig.

Igår gjorde jag ett halsband. Eller två egentligen. Ett står det hej och goddag på på ett flertal språk plus några hälsningsfraser jag och mina vänner använder men som inte är så allmänt vedertagna än. På det andra står det bara Hi!. Båda har formen av pratbubblor och kan hängas i en av mina silverkedjor. Nöjd är bara förnamnet.

Egentligen är det rätt värdelst att sitta inne just nu men jag ska snart iväg på Alpha och behövde bara få skriva av mig en smula. Och jag har inte sovit något den här helgen heller. Jag blir tröttare och tröttare och långhelgen runt första maj blir nog sova-igen-helg. Skåne var det tanken att jag skulle till först men nu verkar det inte så.

Vädret är fint här och jag har fotat för bild-bildspelet. Duktig som jag här har jag säkert ett hundratal bilder att välja ifrån.

Dessutom har jag slutat simma officiellt i onsdags faktiskt. Det tror jag inte jag har skrivit här innan men det känns bra och lite tråkigt men mest bra för jag kan göra det jag vill nu. Som pyssla och vara med kompisar och annat trevligt.

Inga kommentarer: