2008-04-15

He gave them to me too, back when I was you.


Idag har varit en fin dag. Jag har skrattat mig igenom skoldagen åt allt och ingenting och vitsippor och potatisar Och folk har skrattat med mig. Vi har inga läxor nu idag eller resten av veckan och jag börjar inte förrän tio imorgon eftersom resten av Sveriges nior gör engelskprov som jag gjorde förra året. Så ikväll blir det vila och kanske syr jag en tygkasse att ha mina saker i, eller så gör jag ingenting. Och det blir nog fint.

Just nu är egobilder det nya svarta här. Jag tycker jag börjar bli riktigt duktig. Tygpåsen jag har i handen är rödrutig och väldigt fin. Koftan är ett 85-kronorsfynd sen i helgen och jag älskar att det är soligt ute så att jag kan ha solglasögon på mig. Annars är resten gammalt svart krafs. Eller föresten. Skorna är röda i verkligheten om någon bryr sig och bältet är brunt.


Det enda som stör mig just nu är att youtube inte vill funka på min dator. Funkar det för er?

Inga kommentarer: