2008-04-12

Och det är lång väg ner och jag skulle aldrig ramla mer.

Jag är trött nu. Igen igen igen. Efter sovaöverkväll med vänner, tidig uppstigning för arbete och mysdag i Göteborg med mamma. Allt väldigt mys men tillsammans blev det en utröttande kombo. En glädjande kombo också. När jag hittade både skolavslutningsklänning och balklänning för sammanlagt åttahundra spänn blev jag ännu mer glad. Det är två klänningar. En med stora färglada prickar på krämvit grund och med en fantastisk kjol. En ljushavsturkos fodralklänning i linne. En dag, när jag lyckats bli lite (med betoning på lite) solbränd och gör dem rättvisa ska ni få bilder. Men det lär dröja ett par veckor eller en månad eller något liknande. Kanske blir det bilder på de på galgar innan dess bara för de är sånt ögongodis. Jag kommer vara glad varje gång jag öppnar garderoben ett långt tag framöver.

Ikväll blir det sova tidigt för att komma upp för att vikariera som simlärare. Det positiva med det är att jag får pengar. Och så.

Min vän Cecilia är på Håkan ikväll och trots att jag inte lyssnar så överdrivet mycket på honom är jag avundsjuk för konserter är alltid fint.

Inga kommentarer: