2007-09-30

Det går bra nu.

Jag är väl ungefär frisk nu. Nästan i alla fall. Hemma ifrån sjukhuset i alla fall. Jo, så illa var det faktiskt. Så illa att jag fick ligga på OBS avdelningen i ett och ett halvt dygn. Kul va?! Det blev min första riktiga sjukhuserfarenhet. Erfarenheten blev att:
  1. Ligga på sjukhus är väldigt, väldigt långtråkigt.
  2. Dropp är bara jobbigt, man får inte böja armen för mycket för då funkar det inte och efter en stund blir man illamående för man inte har något i magen.
  3. Sjukhussängarna är inte speciellt sköna.
  4. Det är en väldig skillnad på hur stor sjuksköterskorna tycker man är. Vissa behandlar en som ett litet barn och vissa som om man vore helt fullvuxen.
  5. Det kan ta väldigt lång tid innan en läkare har tid för en.
Så det är väl ungefär så jag har haft det. Långtråkigt, ont och illamående. Nu är det i varje fall bättre och det innebär ju atrt jag kan skriva här. Och jag klättrar bara uppåt på bloggtoppen.. Nu är placeringen uppe på hela 4472, yeahyeah!

Inga kommentarer: