2007-09-30

I have a small problem





Några små höstbilder, från min trädgård. Visst är de röda löven vackra.




Ja, jag har lite problem med det här att skriva allt man tänkt på i ett inlägg. Därför blir det flera utan någon som helst anknytning till varandra. Nu kommer jag till en annan sak då. Imorgon är det inte september längre. Imorgon är det oktober, och då så säger man ju att hösten börjat på riktigt (det har den i och för sig redan innan men), innan har jag gått runt och hoppats att det på något förunderligt sätt skulle bli några varma och härliga sensommarveckor här i september, men nu ger jag upp hoppet. Jag ger upp det hoppet helt och kastar det i havet samtidigt, nu är det höst på riktigt, och sommaren som vi hoppades så på blev det inte så mycket med. Tyvärr. Imorgon är det oktober, det innebär också att jag behöver byta kontaktlinser. Ta fram ett nytt paket och öppna och sätta i, enkelt gjort om man bara kommer ihåg det....

Inga kommentarer: