2007-09-11

Nu är de här!!

Äntligen är nu mina födelsedagsskivor här, egentligen kom de igår men det spelar ju inte så mycket roll om man tänker på hur länge jag väntat. För skivorna skulle ju egentligen ha kommit, umhum, till min födelsedag. Det var för 11 dagar sen. Ibland är man inte så glad på internetbeställningar. Men nu är jag så glad att jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle lyssna på. Och hur ska man kunna välja? Det är nämligen tre helt fenomenala skivor (fyra till och med efterssom Make Some Noise är en dubbelcd). Vilka är skivorna som hon tjatar om undrar ni säkert nu? Jo det ska jag tala om, det är:




  • II- Billy Talent


  • The Witness and The Sufferer- Rise Against


  • Make Some Noise- The Campaign to Save Darfur

So let's listen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken gillar du bäst ??????