2008-02-16

And I can't tell if you're laughing, between each smile there's a tear in your eye.

Idag har varit en sån där typisk vakna-sent-sen-springa-runt-på-staden-dag. Eller i detta fallet Kållered, vilket inte är mycket till stad men i varje falle tt köpecentra. Ikea för matta och figur, Kap-Ahl för hängslen och bh, coop för hårtoning och så skivlagret för Winnerbäcksskivor. Nu är jag så trött. Vill bara sova även om klockan bara är halv sju på kvällen.
Imorse snöade lite blöt snö som töade bort nästan lika fort som den kom och här om dagen var det is på dammen och rimfrost på rutan. Imorgon blir det fika i Göteborg. Och på måndag är det skola. Vilket inte är lika kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"jag unnar mig skivor, dem hjälper mot ledan, precis som du. jag har tid, jag har lediga dagar, då jag sitter & klagar & längtar till fredagen precis som du " lasse är underbar.

Cicci sa...

Självklart;)