2008-02-09

Hopelessly yours.

Jag har varit och jobbat hela morgonen. Jobbat för monstren och gullungarna till barn. Simmat frisimsbenspark, bröstsim och ryggsim. Och hoppat från kanten, hållit i handen och flutit med. Nu är jag tämligen död och något helt otroligt illamående och yr. Att resa sig kommer inte på fråga, för då kommer jag spy. Att ligga kvar här är nästan lite dåligt. Jag kanske spyr ändå. På datorn, boken, tidningen och stereofjärrkontrollen.

Hur som helst, vindarna blåser ändå och från dagen idag har vi sportlov. Egentligen skulle jag ha åkt till Trysil med en vän någon gång snarast men ett antal undersökningar satte stopp för de planerna. Så istället ska jag ner till Halmstad och Varberg och in till Göteborg några gånger i veckan. Imorgon ska jag bara sova. Jag skulle kunna sova bort ett helt liv. Det är jag relativt säker på. Men jag skulle få huvudvärk.

Inga kommentarer: