2008-02-27

Everything I touch turn to shit.

Lyssna lite med mig snälla ni. På Jenny Owen Youngs. She is amazing. Framförallt när man behöver lågmäld men fin musik. På dagar som den här. Och trots att allt känns som skit idag har jag lyckats göra nytta. Jag har klippt min lugg som stack mig i ögonen. Och läst några sidor i So-boken.

Det där sistnämnda spelar inte så stor roll efterssom jag inte kan minnas vad jag läste om. Men luggen blev bra. Om än lite skev och konstig. Sådan är dock jag så då får min lugg också vara sådan. För ett tag framöver i varje fall. Fram till jag får panik på den nästa gång och klipper till igen vill säga. Det enda detta gick ut på är att berätta för er människor att det går lite bättre nu. Små steg mot en dräglig tillvaro ungefär. Vem vet, imorgon kanske jag orkar skolan. Kanske minns vad jag läst. Kanske kan tänka. Vi hoppas. Men nu mer Jenny.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin lugg på en fin flicka, hoppas denna dag bjuder på fler små steg åt rätt håll. I Stockholm skiner solen, hoppas den gör det på dig med.
/Stockholmstanten