2008-02-18

Lundi.

Jag är rätt trött på det här med skola. På att plugga plugga plugga. Att inte ha en aning om vart jag passar in. Om jag ens gör det. Jag vill ha gymnasiet nu. Det känns rätt onödigt. Att bara vara här. Det går långsamt framåt men efterssom jag är sjuk går allting på halvfart jämfört med normalt. Och även normalt är skolveckorna rätt sega.

Mitt lov har varit bra om än inte som jag hade tänkt mig. Egetligen skulle jag åkt till Trysil och skidat med en fin vän. Men nu blev det inte så. Jag blev inte frisk. Men jag har fikat och varit på filmkväll och pratat och handlat. Det är inte helt fel. Men nu ska jag till skolan. på riktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh jag längtade också till gymnasiet. höstadiet är något man bara ska ta si igenom. Oh, ja, gymnasiet är värt att längta efter. fast kanske inte oman ser till allt plugg ;P