2008-03-23

Blessed be your name.

Nu har jag varit på Åh. Jag är fantastiskt glad för lägret var underbart. Jag är oerhört ledsen för lägret är slut. De nya och gamla vännerna var fantastiska. Andakterna var underbara och sången ska vi inte tala om. Såhär skrev jag den tjugonde:

Första dagen på Åh. En helt fantastisk mässa och en om möjligt ännu bättre Getsemanevaka. Folk sjunger. Ibland så mycket att man inte hör sig själv. Man kan ställa sig upp för att kunna ta i, utan att någon tittar snett. Hålla upp händerna i luften. Be. Jag tycker det är fantastiskt.

Desutom är det massa fina flickor och pojkar och brodern var lite mindre odräglig än vanligt (trots snöbollarna). Och vi leker lekar. Och jag gillar att leka. Jag gillar Åh.

Efter den dagen, alltså den första, så blev det bara bättre. Idag hade varit perfekt om vi inte hade behövt åka hem. För jag saknar redan alla. Lägret hade ju nästan inte börjat när vi var tvungna att åka hem. Nu ska jag dock ta igen en förlorad nattsömn. Ni får bilderna jag tog. Så snart jag pratat med lite folk.

Oj en sak till. Jag har blivit jättepepp på att läsa bibeln seriöst. Bara så att ni vet.

Inga kommentarer: