2008-03-27

Till torsdagen.



Nu var det dags att redovisa vad jag gjort de senaste dagarna. Förutom att vara hos optikern och gråta och sakna Åh-barnen.

Jag har sytt färdigt kjolen. Den som har legat hemma och väntat på en linning sen sport lovet.. Blev nästan cirkuskjol. I varje fall med massa färger och så.

Mamma rensade garderob i måndags och till mig blev det massa nya kläder. Bland annat blommig sjal, röd mysklänning och autentisk åttiotals t-shirt. Sen har jag gjort säkert 10 tygrosor.

Jag har bankat ihop snurror för pengar på mammas jobb och när jag ändå fått linsförbud gått runt och sett cool ut i mina slipade solisar. Och glasögon. Nu är det såhär att jag har praoat hos optikern och har därför massa fina glasögon jag fått sen då. Vilket är bra. Men jag har blivit lite bortskämd med fina glasögon.

Idag fikade jag dessutom latte med min söta lillebror och shoppade kläder till både mig och honom. För mig blev det en efterlängtad hängslekjol. För honom en indiekofta(!) och snygga t-shirtar. Min lillebror har stil han!

Sen har jag sprungit runt och fotat vinteridyllen när det borde vara vår och varmt. Men det går ganska bra ändå. Är ganska fint ändå.

Ni kan ju avgöra vilken bild hör till vilken aktivitet. Helt själva. Men jag tror det säger sig ganska mycket självt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Orättvist, jag vill ju också ha en hängselkjol... (och för övrigt så fick jag inte se en bild på den godsaken ^^)

Cicci sa...

Jag har velat ha det i över ett år med^^ och bild kommer, jag lovar. Eller så får du se den på, på bas.