2008-03-04

J'ai des butterfly, les papillions a pagaille.


Jag är trött. Jag var till skolan till fem på grund av utvecklingsamtal och kort med tid. Till saken hör att jag läste en undebar bok. Som jag glömde i skolan. Och så missade jag den del av dagen som var solig och den delen när snön föll. Snön stannade inte kvar och solen kom tillbaka men jag kom inte ut förrän det nästan var mörkt.

Igår vad jag jättesnabb på morgonen och okynnesfotade lite egobilder innan skolan. Mitt i solen som sken in genom fönstret fotade jag, och kände mig lycklig. Nu är jag mest trött och imorgon har de andra friluftsdag men jag får inte vara med för jag är inte frisk och jag ska ta prover imorgon. Och se om jag blivit friskare. Så ska jag betälla ett nytt paket linser också. På optikkällaren där jag har praoat flera gånger.

Inga kommentarer: