2008-03-31

Dedicated to you.

Här är jag och min lillebror. Det ser nästan ut som han är liten igen. Mindre än mig. Nu så är sanningen en annan. Han är både längre och tyngre och bredare (över axlarna i alla fall) än jag. Men han är fortfarande söt så söt. Min lillebror. Han lyssnar när jag vräker ur mig massa skit och han sjunger med mig när jag är glad och sjunger. Och så dansar vi lika ful flumdans.

En dag kommer den här söta pojken få massa flickor. Det är jag säker på. Och de kan skatta sig lyckliga. För min lillebror är den bästa.

Ibland är han jobbig. Ibland retar han gallfeber på mig och är alldeles odräglig, men för det mesta är han bäst. Och jag gillar dig massor bror. Även om det inte verkar så när jag är arg. Jag vill att du ska veta det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är söta båda två, tycker jag, älskar er också

Cicci sa...

Tack.