2008-03-01

Jag tror jag går och dör en smula.

Jag är så trött. Först hade jag simskola i tre timmar. Sedan åkte jag hem för att bara åka därfrån till Göteborg för fika med bästa vännen. Det var helt otroligt mysigt och det handlades gråa tights för femtilappen på Weekday och en sex gånger dyrare kofta på Monki. Det var otroligt trevligt framförallt. Men nu ska jag vila. För jag är helt fysiskt utmattad. Febern har säkerligen gått upp av ansträngningen också. Huva.

Nu så har jag vilat en stund. Och snart ska jag sova bort den där tredjedelen av livet man sover bort. Just nu så hörs melodifestivalen genom dörren till tv-rummet och Guitar Hero genom väggen till broderns rum. En minst sagt skum och inte så bra. Trots att Guitar Hero är fyllt med bra gitarrlåtar. Men nu ska jag sova. Imorgon blir det nog bilder på dagens inköp. Till dess får ni hålla till godo med en blombild från igår.

Inga kommentarer: