2007-10-25

-It won't get more amazing, you said. -Sure, was my ironical reply.

Sjukt ofantastiskt fantastiska ting:
  1. Jag har inga läxor till imorron. Nej inte till imorgon. Men ett antal arbeten som ska vara inne efter lovet. Cecilia borde jobba...
  2. Jag klarade att presentera Rise Against på franska. Trots att jag inte fattade hälften av presentationen själv sa Marie att den var bra. Ja våran hatade franskalärare sa att den var bra. Fast det säger hon ofta utan menar det...
  3. Det är en dag i skolan innan höstlovet.
  4. Jag klipper mig imorgon. Det har väl behövts i ungefär två månader men nu blir det äntligen av.
  5. Jag behöver inte åka buss till träningen.

Så några mer fantastiskt ofantastiska saker.

  1. Jag har inte sett Rise Against live, och inte kommer de till Svergie på länge heller.
  2. Det är inte säkert att det blir nåt lovfilmmaraton. Jag har ju längtat så.
  3. Jag är osäkrare än någonsin på gymnasievalet. Fässberg lät ju så bra men jag vet inte längre

Ser ni att listan på bra saker är längre än den på dåliga. Jag är därmed gladgladglad. För så lite..

Inga kommentarer: