2007-10-19

Jag är så otroligt pepp. Helt otroligt.

Jag är så otroligt sprallig idag. Så väldigt otroligt fantastiskt glad. Allt känns kul. Till och med att städa, så det har jag gjort. Samtidigt som jag lyssnat på Winnerbäck så att golvet skakat. Hur man nu lyckas med det, men på något sätt måste det gått. För skakade gjorde det. Nu har vi en roligare bild på min nya (mammas gamla upphittad i klädkammaren) handväska.

Min prao slutade idag, vilket i och för sig var tråkigt efterssom det var väldigt kul att praoa hos optikern. Men det som var kul med det var att jag fick de stora underbara svarta nördglasögon som jag önskat mig. Mycket mycket trevligt. En annan sak som gör dagen bra är att jag nästan vet vad jag ska välja till gymnasiet. Ingen beslutsångest här inte... eller kanske lite men det känns bättre än sen typ i sjan då jag också var helt säker på vad jag skulle gå, fast det var ett annat program.... På det hela stora är jag väldigt pepp. Och imorgon bär det av mot Sandared, och UGP 4. Och sen blir det sova hos Silje. Vilket är mys. Jag blev idag (eller kanske igår?) taggad av Cessie, men ärligt talat orkar jag inte fäppla med det nu, utan jag ska göra nåt kul istället. För jag är på sprallhumör och det vill jag inte ska gå ur. Än.Förressten var det frost imorse. Till och med när jag gick till bussen, huva vad kallt det är...

Inga kommentarer: