2007-10-28

Man måste vara dum i huvudet.

Jag måste vara rätt korkad. Jag simmar 200 fjäril, helt frivilligt. Det är inte ens en distans jag tycker om. Det är snarare en av de mindre roliga. Och ändå simmar jag det. Och det brukar gå dåligt. Men idag blev det ändring på det, med ett pers på hela 4 sekunder placerade jag mig nia i DM. Det är väldigt lyckat. Förutom att man behöver en åttondeplats för att komma till finalen. Men så är det och nu ska jag simma ännu snabbare på SUM-Sim och ta mig till riksfinal. Önskar jag. Och om ni inte redan märkt det har jag redan glömt hur det känns i armarna efter 200 fjäril och vill simma det igen. Mitt minne måste vara ovanligt kortlivat. Eller så är jag bara bra på att förtränga obehagliga minnen. Vilket går på ungefär ett ut i det här fallet. För det är rätt korkat att simma 200 fjäril frivilligt. När allt kommer omkring.

Inga kommentarer: