2007-10-18

Morgonkänsla






Jag har en sån där härlig uppvaknande känsla. Så som man så gärna vill känna sig varje morgon när man bara är så härligt pigg och verkligen inte vill sova. Det enda problemet med den känslan är att klockan nu är, ja kvart i nio. Ska jag vara pigg imorron behöver jag nämligen sova. Mycket. Det innebär att man måste lägga sig. Tidigt. Lycka till med den säger jag bara.

Jag har lagt upp massa fula bilder, Eller rättare sagt tre men håll till godo... Längst till vänster har vi en bild från imorse (på tal om morgonkänsla alltså) när det nästan var frost. Det har säkert varit frost tidigare i natt men efterssom jag börjar sent och bra hade solen hunnit smälta det värsta. Den i mitten är en av katastrofbilderna på broderiet på min handskar, som kabske när man tänker efter inte är så katastrof i vart fall. Den till höger är en bild på den väska jag hittade i klädkammaren imorse (också...). Den har vart mammas en gång men hon tyckte den var för liten. Nu använder jag den och jag tycker den är alldeles lagom. Och fin och trevlig. Köksstolen är också med tillsammans med en av kaminerna i vårat hus. Bara så där som en allmän upplysning (för i hemlighet tror jag ju att ni är blinda, allihopa). Det var väl det. Förresten nej, gå in och bli kompis med mig på Facebook, så blir jag glad. Och när ni ändå är igång kan ni ju lyssnaPaper Rival. Det var väl det. Ungefär.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit taggad! Gå in på min blogg, under inlägget "taggad" och läs vad du ska göra.