2007-10-11

A way to ask you to forgive me

Den senaste veckan har jag varken skrivit speciellt långa eller speciellt intressanta inlägg om du frågar mig. Jag har haft mycket som jag har behövt göra och inget har velat bli färdigt. Och så har jag helt enkelt varit trött. Idag är inget undantag, jag har ont i huvudet och borde kanske inte blogga, jag borde ju göra så mycket annat, men jag kände att på något sätt måste jag avreagera mig lite. Få lite kvalitetstid med mig själv och mitt skrivande. För det är det mitt bloggande i första hand går ut på, att göra ett hål där allt som flockas i min lilla hjärna kan tränga sig ut och spankulera lite i fria luften. Bara så att ni vet. För jag gillar att skriva, det är något som alltid lockat och nån gång kanske jag till och med blir författare. Det vill säga om jag lär mig att skriva berättelser som är längre än sisådär tio sidor, för annars lär det bli rätt svårt....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att du gör helt rätt att ge dig själv lite kvalitetstid och tid åt ditt skrivande! En författare kan skriva mer än bara romaner, så även om det "bara" blir tio sidor ska du inte oroa dig och för all del: Sluta INTE att skriva!

*kram*

Cicci sa...

Det lär jag inte göra, skriva är en av mina absolut största hobbies. Så du ska inte oroa dig för det:P

Kram Cicci