2007-10-18

Så som himlen ser ut, en tisdag över skolans kommunala korridorer.


Nu kommer bilden som egentligen skulle vart med igår. Den togs väl i förrgår då. Är det bara jag eller är det så att du också liksom känner att du sett den förrut. Ja, jag har självklart sett platsen innan efterssom det är min busshållplats. Men det är något väldigt bekant över själva fotografiet. Något jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Idag ska jag på gymnasiemässan efter praon. Jag hoppas att den ska kunna bringa lite ordning i min hjärna, så att jag kan veta vad jag ska välja. För just nu vet jag verkligen inte. Det känns som Natur kan vara rätt bra att gå, men frågan är var. Förhoppningsvis så vet jag bättre ikväll. Annars så vet jag inte hur det blir.

På tal om ingenting så gillar jag fortfarande Winnerbäck lika mycket som innan. Fast jag tror att om jag inte ska tröttna så får jag nog lyssna på nåt annat ett tag. Typ Nightwish eller Evanescence. För jag har en lite småskum musiksmak. Eller i vart fall rätt blandad....

Inga kommentarer: