2007-10-16

Nu gör vi så här allihopa.

Vi skiter i att jag överhuvudtaget skrev något igår. Det inlägget är bortaget och meningen med det är borta. För visst har jag prao den här veckan men jag kom på smart som jag är att jag kunde skriva på morgonen eftersom jag faktiskt trots allt börjar senare än vanligt. Sen jobbar jag till fyra varje dag. Men det är mycket bättre än skolan i alla fall. Man får ju inga läxor från ett jobb hos en optiker. Så en sak till, mina handskar är färdigbroderade och min lilla fina digitalkamera tillbaka från reperationen. Det borde innebära att ni ska få se jättefina bilder på mina handskar, men ack nej för det är för mörkt så mina bilder blir bara bajs. En sista liten sak innan vi stänger butiken för dagen. Jag vill ha riktiga töntglasögon. Såna där stora fulsnygga svarta saker. Det vill jag ha massor.

Inga kommentarer: