2008-01-26

Böcker, bloggar och annat trevligt.


Jag har läst mycket sen lovet. När jag legat i sängen och inte orkat göra något annat. Så har jag plöjt dessa böcker och några till. Bara sådär i förbifarten. Många bloggar har det blivit också. Framförallt dessa. Som jag följer rättså regelbundet.
  • Beautifulones- Annika skriver så bra och är otroligt vacker, det gör mig glad. Så glad.
  • Book of Miri- Miri har så otroligt cool stil, hon skriver på ett sätt som både är kreativt och roligt och så är hon en duktig fotograf. Dessutom är hon secondhandfyndens mästarinna. Otrolig. Helt enkelt.
  • Underbara Clara- Clara har nog en av de roligaste och finaste bloggarna jag sett. Hon skriver så bra och om så viktiga saker. Hon verkar så trevilig och snäll helt enkelt.
  • Aenigma- Kajsa skriver alltid långa inlägg. Och hon skriver bra. Och så har hon alltid massa fina foton. På sig själv och annat.
  • Frankincense- Vem kan missa Hanna Fridén?
  • Fashion Flash- Den enda helt rena modebloggen jag läser. Jag gillar Karolines sätt at utrycka sig, hennes fina kollage och det hennes kläder. Ja jag gillar henne helt enkelt.
  • Elinkan- Elin syr fina saker själv. Elin är fin själv. Elin får mig alltid att längta till Skåne. Och först och främst, Elin har fin stil och fotar snyggt.
  • Ragnhild- Är bara rätt upp och ner cool.
  • Tigerlilys- Felicia har den finaste stilen helt enkelt.
  • Heja Abbe!- Abbe är den största kämpen jag känner till. Och Abbes pappa skriver bra. Heja Abbe!
  • Ett liv i exil- Silverfisken skriver så bra. Egentligen om ett liv utomlands som jag inte kan relatera till. Men det spelar ingen roll om man skriver så bra. För då kommer jag läsa ändå.
  • Hunnd- Blogg, fotografi och mjölk. Stor inspiration både skriftligt och bildligt.
  • Pass this on- Emma, Charlotte och Tilde. De skriver bra. De är vackra. Vad mera kan man begära.
Det blev rätt många till sist. Är det någon mer än jag som ser en koppling?

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad fint och vad glad jag blir! tack. och det är ju alltid trevligt att få byta namn med lite ibland, haha.

Cicci sa...

Ajdå, var inte riktigt meningen, var väl inte riktigt vaken eller nåt:P men nu e det fixat.

Anonym sa...

ohh, tack så mycket för de fia orden, gör mej ju alldeles glad :)

Anonym sa...

Tack snälla, för fint omnämnande. Det värmer.