2008-01-25

Långsamhetens lov.

Ytterligare ett antal prover är gjorda idag. Datatomografi och ultraljud på magen. Det sistnämda gjorde att jag åt frukost/lunch vid elva. Och då hade jag redan varit uppe i ett antal timmar. Jag är en frukostmänniska deluxe. Detta gjorde mig inte lite grinig fram mot slutet av inte-äta-perioden. Trots det faktum att jag gick upp 3 på natten och åt. Jag skulle aldrig överleva att inte överleva svält. Jag skulle svimma av hunger innan någon hann säga hej. Hej. Jag har i varje fall inte svimmat än. Även om det inte var långt borta där ett tag i slutet av morgonen.

Så nu är jag hemma. För inte-äta.morgonar gör min yrsel till ett större faktum än annars. Jag tror jag hatar det. Ungefär. Men trots allt är jag på rätt bra humör. Inte vet jag varför. Men bra är det hur som helst. Och så tittar jag på Cdon och megastore om det finns skivor jag vill köpa. Och det finns det. Åh vad man blir glad.

Inga kommentarer: