2008-01-30

They say this can't be a nightmare.


Jag har ont i mina axlar. Ont i ryggen. Allt på grund av allt sängsittande. Vaknade med huvudvärk idag antagligen på grund av ett antal mardrömmar som höll mig vaken en längre stund på natten. Eller på faktumet att jag hade huvudvärk när jag somnade. Jag vet inte vad. Jag har fortfarande lite huvudvärk. Som gnager där i mitten av pannan. Det stör mig så mycket. Gör att jag inte riktigt kan slappna av. Jag önskar så att jag vaknar imorgon och är frisk. Om jag blundar riktigt hårt kanske det går. Jag vill. Vill, vill. Nu försöker vi. En stund. Sen går jag på mässan och cafét för att pigga upp mig. Eller så hoppas jag att det gör. Så människor kom dit. Gå dit. Ni vet. Till cafét. Så får ni godis eller nåt. Ni kan i varje fall köpa det. Godiset alltså.

Inga kommentarer: