2007-11-20

Allt du trodde på visade sig vara fel.

Jag trodde GOB, som ett tag för inte så länge sen var mitt favoritband, hade splittrats. Jag uppfattade det som att dem, precis som så många andra liknande band, hade gått skilda vägar. Men tydligen så var inte det fallet. För de släpper, nu den 27:e november, ett nytt album. Muerto Vivos heter det och efter vad jag har hört låter det bra. Mer sånt tack.

Imorse när min temperatur låg på 37 grader så trodde jag att jag var frisk. Eller i varje fall hyfsat. Sen dess har jag frusit och frusit och nu har jag 38 igen. Så min kropp tycker tydligen inte att den är frisk än. Jag tycker det är en onödig åsikt. För jag vill bara bli frisk. Det skulle vara så skönt att slippa sånt här. Och det här att jag fortfarande har feber innebär nog att jag behöver åka till sjukhuset för att kolla upp det, för efter 4 dygns feber utan andra symptom ska man det. Och nu är det över fyra dygn sen jag fick den här febern. Mindre sånt snälla nån.

Inga kommentarer: