2007-11-02

Fler fina morgonar åt folket!

Idag har vart en sån härlig dag hittills. Jag vaknade av att mamma kom in och sa att hon skulle åka vid sisådär halvnio. Sen låg jag i min säng och halvslumrade och lyssnade på fin musik i en timma innan jag bestämde mig för att gå upp. Sen gick jag upp och såg att det var soligt ute. Med frost och kyla såg det ut som. Och det var så fint att jag satt i nästan fem minuter och bara tittade på det hela. Så åt jag lite och satte mig framför datorn. Och här sitter jag fortfarande och lyssnar på Winnerbäck. Skriver och läser och mår toppen. Jag glömde nästan, det blir Winnerbäck i kväll med mamma och pappa. Låter inte det mysigt; konsert med världens bästa Winnerbäck och världens bästa föräldrar. Så nu hoppas jag att Lars är på topp ikväll. För då blir det roligt alltihopa.

Inga kommentarer: