2007-11-08

Nåja.

Den här bloggen verkar ha blivit min klagosångsplats, där jag klagar på allt jag inte gillar alls. Men här och nu ska jag ge er lite saker jag faktiskt gillar. Den här videon är en av de sakerna. Eller inte bara videon. Hela sången Hey there Delilah är så söt. Och härlig. Jenny Owen Youngs gillar jag med. Framför allt sången Fuck was I och videon till Hot in Herre. Mycket fina båda två. En tredje sak som jag faktiskt gillar är sovmorgonar och inställda morgonlektioner (det är ju riktigt konstigt....naaat). Och fjäril. Fjärilssim menar jag även om fjärilar i sig är vackra. Och höstlöv det gör liksom hösten värd att leve i med sina vackra färger. Annat som gillas är Beautifulones som är en mycket fin och trevlig blogg. Det gillas med. Också Tigerlilys och Elinkan är mycket läsvärda/sevärda. Ni får fler bloggar någon gång när jag är på tillräckligt gott humör för att inte bara klaga. För nu ska jag till skolan. Och sen simmning med toppningspass. Mumsmums.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla söta fina du! Hoppas att du fortsätter att läsa trots att jag just nu bara skriver om blod och kräks. :| Åååh Jenny, jag vill verkligen gå på spelningen den 28:e!

Cicci sa...

Jag vill också gå på den spelningen men tyvärr bor jag ingenstans i närheten utav stockholm så det lär inte bli så mycket med det. Såklart jag fortsätter läsa, och krya på dig med.