2007-11-23

Just keep holding on.

Vet ni en sak? Ja, säkert vet ni massa saker. Den här saken är kanske ganska uppenbar med tanke på senaste veckans inlägg. Saken är den att jag inte blir frisk. Sjukan jag har, vill inte ge med sig. Om inte febern går ner snart kanske jag får ta mig till läkaren igen. För se om de hittar några fel på mig. Antagligen blir väl rapporten som innan, förkylning utan halsont, hosta eller snuva och med feber istället. Eller typ lindrig influensa. För mig spelar det egentligen inte någon större roll. Bara jag blir frisk.

För en gångs skull vet jag inte vad bilden föreställer. Jag kommer ihåg när den togs. Det är ungefär en och en halv vecka sen. Jag kommer ihåg att min bror sa "Gud, vilken cool bild". Och vad vet jag det kanske till och med min bror som tog den. Men jag vet inte riktigt. Faktiskt.

P.S från 10.30: Det blir besöksrekord den här veckan om någon läser idag imorgon och övermorgon. Tack för det alla. Som läser. Bara för det får ni några små (låt-)tips. Faker från australien har gjort en väldigt bra låt med fin video. Ses här. Lightspeed Champion som jag såg på MTV-Phaser igår när jag slötittade på tv har också gjort en jättesötig video. Här.

Inga kommentarer: