2007-11-08

Raggsocksben förstår ni.

Fick de här fina tightsen av mamma i helgen . Det absolut finaste med dem är att de är varma. Om man har ett par strumpbyxor under i vart fall. Det är ungefär lika bra som raggsockor. Fast dem täcker hela benen. Det är mycket trevligt. Det som är lite tråkigt är att dem har någon slags mörkblåsvartaktig färg som inte riktigt funkar tillsammans med vanlig svart. Men jag har ju en blå jacka i vart fall sem dem funkar väldigt fint med. Och så fryser inte jag. Det är nästan den största bonusen. För jag som gillar tights och leggings så mycket att jag nästan bara vill ha det på mig är så kall av mig att byxor nästan är den enda lösningen nu när det börjar bli kallt och äckligt väder.

Vill bara påpeka att jag sitter ner på bilden. Alltså brukar jag inte stå med sådär böjda ben. Nu vet ni. Och visst är det lite roligt med den jättegröna grästuvan och de jättebruna löven. Lättroad eller vad?

Inga kommentarer: