2007-11-25

We're way to far from good

Det har gått långt nu. Jag får huvudvärk så fort jag försöker fundera på allt jag missat i skolan. Jag försöker jobba men kan inte koncentrera mig. Mitt huvud snurrar och jag yrar, känns det som. Har skrivit lite på min bokrecension, den ska vara färdig på fredag. Ja. Och tagit ut lite material till min argumentation. Den ska redovisas nästa vecka. Jippi. Jag tror jag går av av den glädjen. Inte direkt nej... Sen är det en massa andra saker jag är efter med. Matten till exempel. Även om just det in te riktigt oroar mig så mycket. Matte är ett sånt ämne så att det värkar som det alltid fixar sig för mig. Det brukar göra det i varje fall. Kan ha med att jag är rätt logisk när jag vänder den sidan till. Men i varje fall. Jag har alldeles för mycket att göra och jag är inte frisk än. Och imorgon ska jag till vårdcentral eller liknande för mer grundlig felsökning på mig. För jag har haft feber alldeles för länge nu.

Inga kommentarer: