2007-11-21

I'll be happy if you just happen to write a word or two sometimes.

Jag bloggar nog egentligen mest för mig själv. För att få skriva av mig, liksom. Och varje gång min besöksstatistik går upp så blir jag jätteglad. Det värmer mitt hjärta att ni faktiskt kan tänka er att läsa bloggen min. Men efterssom jag nu vet att ni läser mig och att ni faktiskt blir fler och fler, så skulle jag tycka det var jättekul om ni kommenterade ibland. Bara lite feedback. Ni behöver inte ens vara positiva. Och det är klart tycker ni det är alldeles lagom att läsa så gör det för all del. Jag tycker det kan vara jättesvårt att kommentera hos folk. Men som sagt jag skulle bli jätteglad av en kommentar lite då och då. Och ni får gärna göra som ni gör nu. Bara läsa. Det är också kul.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Jenny Owen Youngs. Lyssnalyssnalyssna. Fuck was I och Hot in Herre är personliga favoriter. Det var väl det då. Nu ska jag göra annat. Mindre skojiga saker. Plugga Konsumentkunskap till Hemkunskapsprovet till exempel.

Inga kommentarer: