2007-11-10

I am amazing

Sum-sim Regions första dag är avklarad. Och jag är grymt nöjd. Helt otroligt inponerad över vad min kropp klarar att prestera, även om jag vart sjuk. Det här är väl höjdpunkterna efter en dags simmning:
  • 200 fjäril: Ett underbart härligt lopp där det inte började bli jobbigt förrän efter 125-150 meter och då höll jag ändå tekniken. Tiden var personligt rekord med 4 sekunder (igen), men trots detta ingen riksfinal. Istället kom jag 30:a i landet vilket inte heller är så pjåkigt när allt kommer omkring.
  • 100 ryggsim: Dagens överraskning. kändes som det gick jättelångsamt men det blev ett personligt rekord med tre sekunder och en tid på 1.13.59. Det ger ett Dm-kval och en glad Cecilia. Yeahyeah!
  • 800 frisim: Med fyra långa lopp i kroppen så gör jag 10.17.69 vilket är hela nio sekunder bättre än vad jag gjort innan. Mer behöver man väl inte säga?
Jag är så glad och stolt och imorgon tänker jag ta lite bilder så ni får se. Ja det var väl det.

Inga kommentarer: