2007-11-19

...och hennes skratt rinner som pärlor över marken.

Bästa sättet att fixa julklappar till folk. Billigaste sättet också. Man köper massa glaspärlor i fina färger och sen pärlar man armband och halsband och örhängen av dem. Man kan variera i det oändliga. Och man kan göra precis den saken man vet passar till den personen, helt perfekt är bara förnamnet. Och vem blir inte glad för något man gjort själv? Så det är det jag fixat med hela helgen. Julklappar. Och jag är jättenöjd. Jag tänker ta bilder på grejerna som jag kan lägga upp här så ni får se när julen är över. För än så länge är det hemlisar jag har fixat.

En mycket sämre sak är temperaturen på mig. Den går upp och ner och upp igen. Som bäst idag har den vart nere på 37.5, sämst uppe på över 38. Jag vill ju bli frisk. Men medan jag blir det får jag i varje fall lyssna på bra musik. Typ det här. Och det här. Plus lite av det här.

Inga kommentarer: