2007-11-04

I could be an accident but I'm still trying.

Jag tittade lite på gamla inlägg idag. Och såg det första av de 70 jag hittills skrivit. Det om Paper Rival och Emanuel. Paper Rival har jag ju fortsatt att tjata om och lyssnar jag fortfarande på men Emanuel har jag liksom glömt av. Rätt så klokt gjort egentligen för den enda riktigt bra låt dem har är Make Tonight. Resten är halvdana och rätt så deprimerande när allt kommer omkring. Om du vill lyssna kan du göra det här för Emanuel och här för Paper Rival.

En fin låt som jag inte lyssnat på på evigheter är Grand Theft Autumn med Fall Out Boy. Kanske inte världens underbaraste band men man blir rätt glad av att lyssna på dem. Det är liksom inte så mycket annat man kan göra. Och efterssom jag ännu inte fattat hur man lägger upp videos som finns typ på Youtube på bloggen så får ni klicka helt själva på länken här eller ovanför. Så ska jag skriva lite fint om Darfurkrisen i mitt So-arbete. Lite stöd vore önskvärt. Det var väl det.

Inga kommentarer: