2007-11-28

Tandläkarskräck.

Nej, jag är inte speciellt rädd för att gå till tandläkaren. Jag var där idag. Klockan nio. Det jag tycker är lite läskigt är att jag ska få bettskena. En sån som min mormor har. Iiiiih! Hur ska jga kunna sova med en sån i munnen. Hur frågar jag bara. Nu ska jag vila upp mig lite innan jag ska till skolan. Jag ska försöka överleva ytterligare tre timmar där. Utan utmattningssyndrmonen från igår eftermiddag. Det ska nog lyckas ska ni se.
Titta vilka fina solreflexer! Titta! Den här grinden är en gammal grind som innan satt på våra väg. Nu finns en ny större och bredare grind på vår väg men den här ligger fortfarande på sidan utav den. Visst är den charmigt. Bilden togs av mig igår när det var finare väder än idag. För idag regnar det. Usch och fy.

Inga kommentarer: