2007-11-29

Jag pluggar.

Det har väl varit lite inlägg idag. Detta är bara det andra. Men jag pluggar. Konsumentkunskap i hemkunskapen. Samtidigt funderar jag på min bokrecension. Den är färdigskriven. Alltså råtexten finns där det behövs bara lite sliperi på den. Men det är inte så mycket kvar där, mest formuleringer och snitsiga uttryck. Ja, kort sagt det en lärare kräver för högsta betyg. För det är det jag vill ha. Annars lär jag sänka mig. Och det vill jag inte. Men först ska jag plugga hemkunskap. På konsumentlagar och konsumentinformation. Förhoppningsvis lyckas jag med det innan jag ska till öppna huset på Lindälv. Dit åker jag om en timme så. Nu gäller det. Pluggning på högsta speeden. Bara tuta och köra. Tut-tuuuuut!

PS. Jag har fortfarande feber. Fjorton dagar idag. Mycket omysigt. Men jag är i skolan ändå. För jag smittar inte.

Inga kommentarer: