2007-11-22

This heart attack. I've got to get away, I'm not coming back.

Jag skriver bokrecension. På Jane Eyre. Jag gillar inte bokrecensioner. De suger skrivglädjen ur mina fingrar på nolltid och kvar blir bara några papper. Fullklottrade med ord jag inte gillar. Och med upprepningar. Oeffektfulla upprepningar. Det blir alldeles stillöst och trögflytande. Jag får panik på det. P-A-N-I-K! Kunde inte vi få skriva små historier istället. Det kan jag göra. Helt frivilligt. Vad som helst. Bara inte bokrecensioner.

P.S Har ni märkt stilbytet på bloggen. Försökte ett tag byta färger helt, men jag tycker ändå det gröna och lila och orangea är bäst. Men nu är ivarje fall de lådor som jag i hemlighet stört mig på borta och rubriken större. Lite nya teckensnitt i övrigt. Så vad tycks? Ska jag byta tillbaka, är det bra som det är, eller behöver min blogg en Total blogg-makeover?

Inga kommentarer: