2007-11-09

And this will be relatively painless, with an impact like an trainwreck.

Imorgon är det SUM-Sim Region. Eller uttagningarna till ungdoms-SM i simmning för de som inte förstår. Jag ska simma alldeles för mycket känns det som. Även om det enda jag kan komma på just nu är 200 och 100 fjäril , 100rygg och 400 och 800 frisim. inte för det direkt lite grenar men jag vet att det är fler. Bara att jag inte kan komma på vad och det stör mig. För man måste ju veta vad man ska simma om man ska ladda. För det ska jag göra; ladda batterierna och köra skiten ur dem imorgon. Och i övermorgon.

Ni kan bara föreställa er hur mina muskler kommer värka på måndag. Aj aj aj. Men det ska man inte tänka på innan tävlingen. Den dagen den sorgen.

Är det någon annan som har märkt att myspace's musikfunktion har blivit bättre den senaste tiden. De har i vart fall tagit bort de mest störande sakerna med det hela. Typ att man innan inte kunde se hur långt en låt var laddad och att man fick byta låtar manuellt. Det är bättre nu. Så nu kan man faktiskt stå ut med att lyssna på musik från myspace en lite längre stund en innan. Det är ju alltid bra, eller i vart fall så länge bandet i fråga inte har någon Purevolume. För då lyssnar jag där istället.

Dagen till ära, och för att inte dra på mig en förkylning såhär olägligt, har jag på mig en över två meter lång halsduk som jag stickade färdigt förra våren. Den kan du se här. Bilden är från mammas stickblogg och i våras när jag fortfarande hade svartfärgat hår. Nu är håret tillbaka på den obskyra röda/bruna/blonda färg som det normalt har. Och jag brukar ha linser. När jag inte har mina nya glasögon som ser ut så här. Utan plastlappen som det står Scandinavian frames på såklart.

Nåväl, bilden är från SUM-Sim Region förra året och den är på en kille som vänder på ett femtonhundrameterslopp. Alltså, det suddiga är inte något som håller på att flyga upp ur vattnet utan någons ben när denna någon voltvänder.

Inga kommentarer: